Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wylacza sie i zalacza po chwili
#1
problem jest taki,sprawilem sobie nowa maszynke,mianowicie Johnego Mnemonica Big Grin i jest taka sprawa ze podczas gry automatycznie sie wylacza i zaraz sie wlacza,na poczatku bylo jeszcze w miare znosnie bo dzialo sie to rzadko ale teraz te odstepy sa bardzo krotkie,praktycznie dzieje sie to co 10 sekund,gdzie moze lezec przyczyna takiego zachowania maszyny ??
Subaru Impreza WRX , Wersja Limitowana " UK 300"

Nr. 244 ,Chargespeed Body + PPP (Prodrive Performance Pack )
Odpowiedz
#2
Sprawdz czy napiecia na zasilaczu są ok - nie znam się za bardzo, ale szukałbym w kilku miejscach:
- zasilacz,
- jakiś kabelek na płytkach za transile nie do końca styka, więc to posprawdzaj,
- może jakaś śrubka robi gdzieś zwarki - też to sprawdz,
- bezpieczniki pewnie są dobre.

Ja w moim Revenge from mars też tak miałem - gra resetowała mi się co jakiś czas - wymieniłem świetlówkę na nowa i problem rozwiązany - okazało się, że świetłówki w tych maszynach strasznie zakłócają pracę maszyny i jak jest leciutko zużyta sprawa ze maszyna sie resetuje!

Jak problem rozwiązesz to daj znać i podziel się z innymi!
Pozdrawiam
Daniel
IJ, POTC, Avatar, RS, RFM, AFM, MM, CV, ACDC BIBLE, X-MEN LE, MOPLE, SM, SHREK, LW, TOM, STLE, KISS LE, GOT LE, TAF
Odpowiedz
#3
Problem restartu fliperow WPC jest bardzo zlozonym zagadnieniem. Ilosc czynnikow mogacych powodowac to zjawisko sprawia, ze rozwiazanie problemu na plaszczyznie forum jest praktycznie niemozliwe.
A gdyby geje opanowały nasze dzieje, to skąd na świecie brały by się geje ???



http://www.pinballowners.com/jarnie
Odpowiedz
#4
Jarek, ale nie chodzi nam tutaj o to, abyś pisał takie oczywiste oczywistości, ale o to by jakoś kogoś naprowadzić. Można wiele rzeczy wyeliminować, można w jakiś sposób naprowadzić, a jak masz jakieś doświadczenia w tym temacie to napisz.