Jeżeli chodzi o wymagania sprzętowe myślę że nie będzie tragedii.Stoły Shaderbytesa z wszystkimi bajerami na maxa chodziły mi w ok.140 fpsach na laptopie z i7 i gtx1660ti.Poza tym twórca tematu o VPE napisał że Unity w większym stopniu wykorzystuje zasoby sprzętowe i jest bardziej elastyczny w dostosowaniu ustawień do możliwości sprzętu.Najwięcej mocy będzie wymagał raytracing ale testowałem na najnowszym Tomb Raiderze z włączonym rtx i nastawami ultra moja grafika wyciąga ok.50 klatek a wizualnie szału ta technologia nie robi a pożera ok.20 fpsów tak więc raczej jest to zbędny bajer.
Co do fliperów to nie każdy mieszka w Warszawie lub okolicach poza tym prawdziwy fliper jest to pożeracz monet a na cyfrowym mogę sobie grać do oporu.
Co do fliperów to nie każdy mieszka w Warszawie lub okolicach poza tym prawdziwy fliper jest to pożeracz monet a na cyfrowym mogę sobie grać do oporu.