Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba Black Jack Bally 1977
#1
Na wstępie chciałbym wszystkich przywitać,pierwszy raz na forum.Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem powyższego flippera.niestety dzisiaj nastąpiła awaria.flipper nie nalicza kredytów.Automat jest wyposażony w dodatkowy przycisk zamiast wrzutnika monet po naciśnięciu go wydaje dzwięk jak by zaliczył monetę ale nie zmienia się nic na wyświetlaczu i tym samym nie załącza się w tryb gry. W temacie jestem zielony ,może ktoś coś poradzi bo w okolicy fachowca od flliperów brak.

W linku zdjęcia:
https://imgur.com/a/ukBQMVw
Odpowiedz
#2
Witaj na forum.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#3
Dziwne.
Nie ingerowałeś przypadkiem w ustawienia S1-S32 na płycie CPU?
Napięcie na akumulatorku na CPU na wyłączonej maszynie ma być ok 3,6V.
Jaki jest stan ścieżek wokół akumulatorka?
Domyślam się, zę migaja lampki pod pulpitem czyli po załączeniu maszyny dioda LED na CPU mrugnie 7 razy, oraz wyświetlacze swiecą poprawnie ?
Poprawność działaanie poszczególnych styków( w tym Start) oraz cewek sprawdzić na TEST.
Bila na starcie jest w poprawnym miejscu ?
Ciekawe w które miejsce jest podłączony ten dodatkowy przycisk?.
Spróbuj odlutować akumulator i powinno dać się nabić kredyty oraz zagrać.
mizet102
Odpowiedz
#4