Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dr. Who nie działa wiersz switch J208-7
#1
Przejścia są, U19 wymieniłem i dalej nic, co jeszcze sprawdzić?
Odpowiedz
#2
Bufor szyny danych. Ten przed U19, nie pamiętam tak z marszu. No, i ścieżki. Widać ślady po elektrolicie z baterii?
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#3
Płytka elegancka, bez śladów kwasu
Odpowiedz
#4
Jeżeli nie masz czym mierzyć (sonda logiczna, oscyloskop), to proponuję w ciemno wymienić U13.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#5
Pinball Wizard napisał(a):Jeżeli nie masz czym mierzyć (sonda logiczna, oscyloskop), to proponuję w ciemno wymienić U13.

Dobrze, wieczorem działam.

A przy okazji, mógłbyś polecić jakąś prostą w obsłudze sondę którą mógłbym mierzyć układy??
Odpowiedz
#6
Szczerze mówiąc, nie mam wielkiego doświadczenia z sondami logicznymi, bo od zawsze używam oscyloskopu. Może inny z kolegów Ci podpowie. Nie namawiam jednak do zakupu oscyloskopu, bo jego używanie wymaga dobrych podstaw teoretycznych i praktycznych.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#7
Pinball Wizard napisał(a):Szczerze mówiąc, nie mam wielkiego doświadczenia z sondami logicznymi, bo od zawsze używam oscyloskopu. Może inny z kolegów Ci podpowie. Nie namawiam jednak do zakupu oscyloskopu, bo jego używanie wymaga dobrych podstaw teoretycznych i praktycznych.

Wiem wiem, to urządzenia dla bardzo zaprawionych w boju ;-)
Odpowiedz
#8
Sonda CHY610B jest na popularnym portalu.
Masz zepsutego flipera do sprzedania lub naprawy - pisz na pw
Odpowiedz
#9
Krzychu napisał(a):Sonda CHY610B jest na popularnym portalu.
Ok, dzięki :-)
Odpowiedz
#10
Niestety, po wymianie U13 to samo.
Cały wiersz nie aktywny, przy wyciąganiu J208/209 nic się nie dzieje, czyli ewidentnie problem na płycie??
Odpowiedz
#11