Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radical! problem z wyświetlaczem
#1
Witam! mam problem z wyswietlaczem w radicalu , bally. do niedawna działał bez zarzutów , podczas uruchamiania coś strzeliło i teraz w ogóle nie świeci tak jakby nie dostawał zasilania.
CZy byłby mi ktoś w stanie doradzić czy pomóc .? bezpieczniki sprawdziłem wygladają na całe,dwa były upalone ale wymieniłem.
podeśle zdjecia płyt w środku. możliwe ze coś sie upaliło Sad . Czy ktoś ma doświadczenie z takimi usterkami.? co sprawdzić w pierwszej kolejności, jestem kompletnie zielony, flipper posiadam 3 miechy. dziekuje z góry za wszelką pomoc.
Odpowiedz
#2
Uszkodzony zasilacz. A program na CPU wogóle działa?
Jak zechcesz to przeslesz mi do naprawy. A jak dobrze rzucisz to masz szansę dorzucić.
mizet102
Odpowiedz
#3
tak ,włacza sie i działa normalnie po zatym wyswietlaczem.
Odpowiedz
#4
w załączniku filmik
https://www.youtube.com/watch?v=qOMy9aZmCzM

jeśli ktoś może pomóc bede wdzieczny .
Odpowiedz
#5
Przede wszystkim sprawdź obecność napięć zasilających płytki wyświetlaczy. W tym celu woltomierz podłącz jednym końcem do masy układu - to może być jakaś śrubka mocująca płytkę w Back Boxie a drugim końcem dotykaj do bezpieczników F2 i F3 na płytce Power Supply Board. Powinno być ok +100 V i -100 V. Jeśli napięć nie ma na obu końcach bezpieczników, to sprawdź bezpiecznik F1, ale w tym celu wyłącz maszynę i wyjmij go z oprawki. Postępuj tak zawsze przy sprawdzaniu bezpieczników. Żadne tam "na oko"!
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#6
dziekuje tak zrobie, dam znac co i jak. ;-)
Odpowiedz
#7
chyba znalazłem przyczyne, jakiś "as" włożył żąrówki ledowe na 12v do flesherów pewnie to powód, tyle że dziwne że akurat poszło na wyswietlacz bo fleszery działają..
Odpowiedz
#8
Od 3 lat mam samochodowe ledy 12v we flasherach i zadnych problemow
Mezik
Odpowiedz
#9
Tu nie ma chyba... Wyświetlacz świeci ?
Mezik ma rację