Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Road Show
#1
To ja podam strategie na mój ulubiony tytuł.

1. Nie ma co się silić na zwykłego multiballa (zapalamy friday a potem dwa locki w bob's bunker). Tryb jest bardzo fajny wizualnie i zadaniowo, ale punktowanie stosunkowo niewielkie.
2. Jak najwięcej skillshotów! Za każdy dostajemy kolejny przedmiot i trochę punktów. Wyjątek to pierwsze wybicie - zaczynając gre mamy od razu aktywną pierwszą misję (Nowy Jork). Trafienie skillshota od razu ją odpali a w Nowym Jorku łatwo o kanał. Dlatego warto przed odpaleniem zmienić misję na Miami (grzyby albo stand-upy z lewej strony oznaczone na playfieldzie flagami). Na miami stosunkowo łatwo jest nabić 100 baniek (raz udało mi się dojść do 250).
3. Kiedy zapalony jest Bob's bunker trafiając tam zyskujemy możliwość kupienia przedmiotu. Należy zawsze się zgodzić. Jak już kupiliśmy przedmiot to trafiając w środkowego loopa zapalamy Bob's bunker ponownie. To ważny cel, a wiele osób go ignoruje.
4. Przedmioty są ważne ponieważ zdecydowana większość z nich jest połączona z misjami. Jeśli mamy przedmiot i aktywowaliśmy misję z nim związaną, to wówczas do bonusa będzie doliczone 10 mil. Ta wartość jest póżniej mnożona przez aktywny bonus multiplier. Jeśli maszyny jest w tournament mode, to należy wybierać misje ulokowane w północnej części mapy, ponieważ kolejność zdobywania przedmiotów w tournament mode jest zawsze taka sama i jako pierwsze pojawiają się przedmioty skojarzone z północnymi misjami.
5. Mnożnik - to jest chyba najważniejsza rzecz do zdobycia dużej ilości punktów. Mój rekord to zdobycie 700 baniek samego bonusa - dużo misji i dużo przedmiotów oraz max mnożnik. Mnożnik podbija się trafiając w rampę, kiedy miga nad nią Bridge Out.
6. Kiedy uda się odpalić Super Payday, wówczas najlepiej jest złapać kule na lewej łapie i z prawej nawalać w lewą rampę. Kula wróci na prawą łapę i można znowu manewr powtórzyć. W czasie super paydaya trafienie w rampę albo loopa daje nam liczbę punktów zdobytch na kolejnych misjach.
7. W czasie misji jeśli trafimy do Bob's bunker, to po wybiciu kuli pozwolić jej spaść swobodnie. Kula trafi w magic stand-up (mało widoczny, tuż pod końcem lewej najwyższej łapy). Magic stand-up w czasie każdej misji jest aktywny tylko raz i daje różne akcje (generalnie można powiedzieć że zalicza jeden z celów obowiązujących na danej misji ale nie zawsze jest to regułą, bo np. w Minesotta dodaje 15 mil do hurry-upa). Reasumując ten punkt - trafienie Magic Stand-Up zawsze daje jakieś punkty.
8. Kiedy kula ląduje w lewym krótkim loopie i jest możliwość użycia środkowej lewej łapy, to można kulę złapać po prostu trzymając łapę podniesioną. Kula się zatrzyma a gracz może łatwiej wcelować później gdzie trzeba.
Odpowiedz
#2
Dodam jeszcze, że Bridge Out zapala się w momencie przejścia kuli przez prawego inlane'a. Wtedy strzelamy w lewą rampę, kula wyjątkowo jest podawana na lewą łapkę, zatem łatwo strzelić w prawą rampę, co znowu podnosi mnożnik. Warto zdobyć z Wheela Hold Bonus Smile
Odpowiedz
#3
dodam że :
każde zapalenie mnożnika (dwie rampy jak mruga bridge out) daje nam możliwość losowania czegoś z koła które jest na playfieldzie pod bobem. Świetna sprawa jak flipper stał na punkcie bo tam jest special, EB i sporo innych giftów.
Jak na nim rąbałem w liceum to po dwóch godzinach kończyłem grę a tam jeszcze 6-7 kredytów nabitych Smile

Super Paydaya można zrobić 3 lub 4 kulowego, jeżeli chcesz mieć 4 kulowego to należy przed odpaleniem SP wrzucić zwykłe dwa locki.

Jak Dyleck napisał, to jest flipper na którym największe punkty robi się bonusem jak zbierasz gifty, ale nie koniecznie należy wszystko kupować w sklepie bo są też śmieci nie związane z misjami, chyba że masz zamiar na ostatniej kuli sprzedać wszystko u indianina z mnożnikiem x6 Big Grin

Generalnie jest to moje top 3 flipperów, dodatkowo to właśnie RS kupiłem sobie jako pierwszego flippera.

No i nie znam trudniejszego flippera do zamknięcia! Powiem tylko że zamknięcie maszyny zajmuje przynajmniej 30 minut, na 3 kulach bez EB to mało prawdopodobne ale pewnie są na świecie zawodnicy co to zrobili na swoich maszynach.
Ja zamknąłem go tylko 2 razy w życiu, 4 kule + 5 EB
Dlaczego jest tak trudno go zamknąć: bo z lewej strony mapa kończy się trzema miastami do wyboru i po zaliczeniu jednego wracasz na początek i znowu jedziesz wszystko, a najgorzej jest jak masz to ostatnie miasto i trzeba flagami przełączyć żeby wjechać do odpowiedniego. No po prostu cudo flipperSmile
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF
Odpowiedz
#4
Paweł napisał(a):każde zapalenie mnożnika (dwie rampy jak mruga bridge out) daje nam możliwość losowania czegoś z koła które jest na playfieldzie pod bobem.

Nie każde, tylko co ileś tam bridge outów. Nie pamiętam tylko ile jest domyślnie ustawione, ale coś mi się wydaje że to jest 5.
Odpowiedz
#5
nie pamiętam czy to się ustawia w sofcie ale na bank na tym co grałem( czyli teraz twoim Smile za każdy mnożnik było losowanie, na moim obecnym też tak jest.
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF
Odpowiedz
#6
Paweł napisał(a):No i nie znam trudniejszego flippera do zamknięcia!
a ja nie znam flipepra w którym "zamknięcie" jest tak kiepsko rozwiązane jak w RS Wink Zero fajerwerków.
Poza tym "zamknięcie" w przypadku tej maszyny to określenie mocno umowne - IMHO zamknięciem jest raczej raczej zaliczenie pierwszego SPD (przynajmniej są jakieś fajerwerki) a to akurat można zrobić na jednej bili.
Odpowiedz
#7
Jeżeli dla Ciebie liczy się zamknięcie połowiczne to ok, ja mówię o zrobieniu wszystkich miast Big Grin
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF
Odpowiedz
#8
A ja napier...... tylko w Teda. :mrgreen:
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - Mark Twain
Odpowiedz
#9
Zazwyczaj za zamknięcie flippera jest jakaś mega nagroda (punkty, fajerwerki itp) a za zaliczenie wszystkich miast w RD... nie ma nic. Pytanie wiec czy jest to zamknięcie Wink

Ale nawet jeśli uznać to za zamknięcie to i nie zgodzę się z tym że jest najtrudniejsze Wink
Spróbuj zamknąć Avengersów lub Star Treka Sterna :mrgreen:
Odpowiedz
#10
muszę wypróbować te tricki ;-)
Odpowiedz
#11
Właśnie trafiłem na ten wątek. Super sprawa, świetne opisy. Szkoda że dziś tak mało jest takich dyskusji.

Dyleck, widać pasję do swojej maszynki.

Paweł już w jednym z pierwszych filmów na YT dot. Pinball Station wspominał, że RS to jego ulubiona maszyna. Nudziło się mu w domu to znalazł na Allegro, pojechał i sobie kupił Smile To były czasy... tzn. "to musiały być czasy" (jako że ja nie pamiętam bo ignorowałem wtedy flippery).

W Nowym Roku życzę Wszystkim aby forum znowu ożyło!

PS. szukałem informacji o "super payday" (jako że nie znałem tego trybu - pewnie dlatego że tak daleko nigdy nie dotarłem Wink:

Zasadniczo Dyleck i Paweł wyjaśnili, ale na wszelki wypadek wg Wikipedii:

Seattle - Alien Invasion
San Francisco - Monster Attack
Los Angeles - Earthshaker (reminiscence to Earthshaker!)

The game features a "wizard mode" called Super Payday, which can be started by visiting any of the last three cities in the above list and locking two balls as indicated on the display and playfield before the mode timer runs out.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości