Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Time Machine DE - błąd z wyrzutem kuli, brak dzwonków
#7
Sprawdzone, switche są ok. Ciekawostką jest że po sztucznym wygenerowaniu "game over" czyli pominięciu środkowego wyrzutnika też wybija bilę. Teoretycznie gra się skończyła i nie działają łapki a po chwili wywala bilę. To samo po samym włączeniu flipera zanim włączy się start. Rozumiem inne punkty "zrzutu" że stół się czyści z kul i wracają na start ale akurat z tego gloryhole Smile nie powinien szykować kuli gotowej do strzału. Jakby dostawał sygnał zmostkowany albo przez brak jakiejś diody się cofał skądś. Niektóre cewki i switche maja coś dolutowane niektóre nie.


Załączone pliki Miniatury
                       
   
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości