Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lethal Weapon - Chyba dead transformator - Warszawa Praga
#1
Poważna sprawa niestety.
Czy ktoś się podejmowałby diagnostyką / naprawą ..?
Jesteśmy gotowi na kosztach, z tęsknoty.
odp. na email proszę.
Odpowiedz
#2
Możesz opisać dokładniej, w jaki sposób postawiono diagnozę? A może już ktoś Ci pomógł?
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#3
Pinball Wizzard napisał(a):Możesz opisać dokładniej, w jaki sposób postawiono diagnozę? A może już ktoś Ci pomógł?

Pan Ryszard, nasza złota rączka, przyglądał się głęboko, dokumentacją techniczną w ręku.
Po kilku miesięcy badań, twierdził że transformator przypadł.
Nie znam się, to ten coś co ciężko waży i tworzy różny prądy.
Podobno nikt nie produkuje takie rzeczy, a z drugie ręki marny szansy, szukał.

Także straciliśmy nadzieję.

Pan Ryszard nie jest fachowcem od flipperów.
Na pewno jest w stanie opowiedzieć co tu się dzieje przez telefon, jeśli ktoś ma cierpliwość.
Może przydałby się diagnostyka innego fachowca.
Może się dowiemy coś nowego i może zobaczymy światło na końcu tunelu ?

Jeśli możesz pomóc, to bardzo prosimy.
Flipper jest u nas przy Nieporęckiej 12 na Pradze, dostępne 24h.
Odpowiedz
#4
Kurde mam wrażenie, jakby to Yoda pisał
IJ, POTC, Avatar, RS, RFM, AFM, MM, CV, ACDC BIBLE, X-MEN LE, MOPLE, SM, SHREK, LW, TOM, STLE, KISS LE, GOT LE, TAF
Odpowiedz
#5
Squall napisał(a):Kurde mam wrażenie, jakby to Yoda pisał

Coś takiego jak Yoda, ale Yoda umiałby naprawić transformator sam siłą myśli, a ja nie jestem w stanie.
Odpowiedz
#6
Ponieważ mam do Ciebie 550km i nie robię "na wyjeździe", to masz dwie opcje: wymontuj i przyślij trafo lub przywieź całą maszynę.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz
#7
gildas napisał(a):Jeśli możesz pomóc, to bardzo prosimy.
Flipper jest u nas przy Nieporęckiej 12 na Pradze, dostępne 24h.
Spoko daj tel na priva.
Łomianki są blisko.