Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogłoszenia i informacje techniczne dotyczące serwisu
#28
2020-01-30
Zakończenie prac modernizacyjnych.

Po ostatniej awarii z trudem udało się uratować bazę forum. Po odzyskaniu zawartości rozpoczęliśmy prace nad modernizacją skryptów. Pierwsza wersja forum oparta była o stary nie rozwijany od dawna skrypt z przed 15 lat pbp by Przemo. Aby docelowo przejść na myBB należało najpierw wykonać konwersję na phpbb 2, następnie na phpbb3 a dopiero ostatecznie na myBB.
Aktualnie forum pracuje na najnowszej wersji skryptu myBB – czyli skrypcie, który jest platformą nadal rozwijaną, co zapewni nam w przyszłości stałe aktualizacje.

Dodanie nowych funkcjonalności

1.Zmiana stylu
Forum umożliwia wybór jednego z kilku zaimplementowanych stylów kolorystycznych . Zmiany dokonać można w menu rozwijalnym znajdującym się w prawym dolnym rogu strony. Stylem domyślnym jest styl Default.

2. Zmiana sposoby wyświetlania postów oraz inne opcje w Panelu użytkownika
Wchodząc w Panel użytkownika następnie klikając "Edytuj Opcje" (w menu po lewej stronie) można spersonalizować forum pod własne preferencje. Nowy skrypt daje naprawdę duże możliwości personalizacji.
Na przykład: w sekcji "Opcje wyświetlania wątków" zaznaczając "Wyświetlaj posty w trybie klasycznym" można uzyskać inny widok wyświetlania - nick, awatar i opis użytkownika będą nie nad postem ale obok niego (tak jak na starym forum).

3. Informacje o nowych postach
- Bumpery. W lewej kolumnie widoczne są kolorowe grzyby (czy jak ktoś woli bumpery) - żółty oznacza nowe posty, niebieski ich brak a czerwony forum zablokowane.
- Pokaż nowe posty, Pokaż dzisiejsze posty, Pokaż nieprzeczytane posty (liczba), Prywatne wiadomości (liczba).
Pod głównym górnym banerem pojawiają się informacje dotyczące nowych postów oraz nowych prywatnych wiadomości. Liczby w nawiasach informują o ilościach nowych postów.

4. ShoutBox
Dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników na dole strony dostępny jest ShoutBox.

5. Kalendarz
Kalendarz dostępny jest nad polem szukaj. W zasadzie są to dwa kalendarze: publiczny oraz prywatny. Treści dodawane do kalendarza publicznego będą widoczne dla wszystkich użytkowników forum dlatego wymagać one będą zatwierdzenia przez moderatora oraz wpisania w ujednolicony szablon. Do kalendarza prywatnego można dodawać dowolne treści.

Treść dodana do kalendarza publicznego powinna zawierać:
- nazwa wydarzenia
- rodzaj wydarzenia (np. Turniej, Spotkanie Ligowe,)
- lokalizacja wydarzenia
- data i godzina wydarzenia
- krótki opis wydarzenia.

6. Reputacja oraz oceny wątków
W postach możliwe jest dodawanie punktów reputacji (czyli coś w rodzaju podziękowań/punktów pomógł) a na początku wątków ocen całego tematu (w postaci gwiazdek).

Przebudowa drzewa katalogów

Więcej szczegółów: http://forum.flippery.org.pl/showthread.php?tid=2727


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości