Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Traktat o fliperach
#11
Nie ma raczej sposobu na zmierzenie siły flipera. Przyjmijmy, że jeżeli na 10 prób wbicia kuli na najwyższą rampę (oczywiście trafionych bez rykoszetów) wchodzi jeden albo dwa, to fliper jest za słaby. Ważny jest również "tajming", bo jeśli uderzenie fliperem w kulę nie następuje w optymalnym momencie, to takie uderzenie nie ma pełnej mocy. Zbyt silne uderzenie może się przydarzyć, gdy kula wpada na fliper z silną rotacją albo zadziała coś podobnego do procy sznurkowej (czy ktoś to jeszcze pamięta?). Chodzi o zakrzywienie toru kuli nadające jej przyspieszenie odśrodkowe. Aby wykluczyć element przypadkowości, ja testuję flipery przy zdjętej szybie każdorazowo pozwalając kuli wtoczyć się z return lane na fliper i wtedy staram się trafić na wspomnianą rampę. Nie wiem, czy te wyjaśnienia są wystarczające.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości