Forum Flipperowe
Royal Flush Gottlieb 1976 - podświetlenie liczników. - Wersja do druku

+- Forum Flipperowe (https://forum.flippery.org.pl)
+-- Dział: Warsztat (https://forum.flippery.org.pl/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Dział: Awaria! - prośba o pomoc (https://forum.flippery.org.pl/forumdisplay.php?fid=38)
+--- Wątek: Royal Flush Gottlieb 1976 - podświetlenie liczników. (/showthread.php?tid=1453)



Royal Flush Gottlieb 1976 - podświetlenie liczników. - Mfalme - 26/09/2015

Witam,
Mam mały problem. Po zakończonej grze podświetlone są dwa lub trzy liczniki (zależnie ile osób grało). Powinny być podświetlone wszystkie. Proszę o sugestie w który elemencie (przekaźniku) szukać przyczyny.


- mezik - 26/09/2015

Zajmujesz sie waść pierdolami Smile dziala? dziala! to na ch.. drążyć Big Grin
Z uszanowaniem Pomocny Mezik


- Mfalme - 27/09/2015

Fakt pierdoła która na niewiele wpływa, choć to od Ciebie przyjąłem zasadę, że sprawny flipper to nie tylko działające łapki ;-)


- mezik - 27/09/2015

Kurcze wiem Smile wychowalem POTWORA Smile


- Mfalme - 27/09/2015

Masz rację Twoja wina ;-)
Nie ma podpowiedzi to idę robić przegląd wszystkich przekaźników :-)


- Mfalme - 13/10/2015

Niestety nie rozwiązałem problemu podświetlenia wszystkich liczników przy game over.
Sytuacja wygląda następująco, przy zakończonej grze na:
1 lub 4 graczy - podświetlone są liczniki 1 i 4
2 graczy - podświetlone są liczniki 1, 2 i 4
3 graczy - podświetlone są liczniki 1, 3 i 4
Sprawdziłem:
- w przekaźniku BX styki podpięte do przewodów: czarno-czerwony z niebiesko-czarnym i pomarańczowo-czarnym
- w przekaźniku Q styki podpięte do przewodów: czarno-czerwony z brązowo-czarnym i zielono-czarnym
- player unit styki: P1F, P2F, P3F i P4F
Proszę o podpowiedź gdzie jeszcze mogę szukać rozwiązania.


- Mfalme - 26/10/2015

Szukajcie a znajdziecie :-)
Problem rozwiązany :-)


- Jarnie - 26/10/2015

Nie bądź taki tajemniczy.... ;-)


- Mfalme - 26/10/2015

Od razu tajemniczy ;-)
Niestety z braku wprawy, straciłem mega dużo czasu na poszukiwanie przyczyny braku podświetlenia wszystkich liczników przy game over. Ostatecznie przyczyna tkwiła w braku kontaktu na jednej wtyczce w głowie maszyny...